عضو جامعه روحانیت مبارز در گفتگو با «سراج 24»:

اختلاف سلیقه‌های اصولگریان باید با رایزنی بزرگان حل شود/وحدت اصولگرایان در انتخابات مجلس محقق می‌شود

نباید مشکلات اصولگرایان را بحران و چالش نامید، اما به هر حال در حد اختلاف سلیقه نظرات متفاوتی وجود دارد که با رایزنی بزرگان اصولگرا قابل حل خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز در گفت و گو با سراج24 با اشاره به گذشت یک سال از انتخابات ریاست جمهوری و نیاز اصولگرایان به وحدت برای آینده گفت: اصولگرایان به طور قهری و طبیعی با توجه به حوادثی که پیش آمده و  مخصوصا نتیجه انتخابات ریاست جمهوری به خوبی می دانند که تشتت و اختلاف هزینه هایی برای آنها ایجاد کرده است.
 
وی عنوان کرد: هنوز نمی توان گفت که اصولگرایان به جایی رسیده اند که وحدت، انسجام و یکپارچگی گذشته را  بتوانند ایجاد کنند، لذا باید همه تلاش کنند تا وحدت اصولگرایی بر مبنای اندیشه های امام(ره) و  رهنمودهای مقام معظم رهبری شکل بگیرد و این کار طبعا زمان بر است.
 
 عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: بزرگان اصولگرا نیز لازم است که در صحنه این انسجام حضور داشته باشند و وحدت محقق شود، در رابطه با خبرگان خوشبختانه تقریبا اصولگرایان یک نظر دارند؛ یعنی همه چهره های اصولگرایی معتقد هستند مسئله خبرگان یک امر روحانی و علمایی است و آیت الله یزدی و آیت الله مصباح یزدی و آیت الله مهدوی کنی نظرشان این گونه است.
 
حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به مسئله انتخابات مجلس و ضرورت وحدت جبهه اصولگرایی افزود: در رابطه با انتخابات مجلس  تلاش بیشتری برای وحدت اصولگرایان لازم است و همه باید جدیت کنند تا انسجام اصولگرایان حفظ شود و معتقد هستم در رابطه با انتخابات مجلس وحدت محقق خواهد شد.
 
وی گفت: این که در اردوگاه اصولگرایان اختلافات عمیقی وجود دارد که قابل حل نیست و گاهاز سوی رقبا عنوان می شود،  اصلا محلی از اعراب ندارد  و نباید  مشکلات اصولگرایان را بحران و چالش نامید، اما به هر حال در حد اختلاف سلیقه نظرات متفاوتی وجود دارد که با رایزنی بزرگان اصولگرا قابل حل خواهد بود.
 
 عضو جامعه روحانیت مبارز عنوان کرد: موقعیت فعلی اصولگرایان برای همه و از جمله بزرگان اصولگرا به خوبی قابل درک است و معتقد هستم در پیکره اصولگرایی نیز انسجام و وحدت یک دغدغه است.
 
انتهای پیام/
اخبار مرتبط